söndag 30 september 2012

Presenter och andra freebies

Mässor är ett gyllene tillfälle för företag att göra reklam för sig och sina varor. Ett av de roligaste greppen tycker jag Posten står för. De finns på flera ställen på mässan och du får skicka ett gratis vykort till någon i Sverige. Services funkar, vykort postat på torsdag nådde adressaten på fredagen. Annars är det fortfarande mycket godis, pennor, nyckelband men jag har också fått gratis nedladdning på ljudbok, tablettaskar, äpplen, bokmärken och böcker såklart.

I egenskap av bloggambassadör fick var det många som var oerhört generösa mot oss i år och jag fick fler böcker än vad jag möjligtvis kunde bära med mig hem på tåget. En av böckerna jag mest ser fram emot är Stål av Silvia Avallone. Den är nämligen i formatet Excess som jag ännu inte testat. Det ska blir spännande. Den är väldigt behändig.
En liten del av mina presenter från bokmässan.

4 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Väldans!

Vicky sa...

Vad skoj :)
Stål ska jag oxå läsa snart, det ser jag fram emot. Din tårtbok ser också väldigt lockande ut!

mimmimarie sa...

Hannele: ja, det var som en andra julafton.

Vicky: jag är själv ingen tårtälskare så det blir en present.

Västmanländskan sa...

Jag läste Stål i just Excessformat nyligen. Boken är mycket bra. Formatet är trevligt :)