söndag 23 juni 2013

Bloggpaus med önskan om en skön sommar

Nu i midsommartid vill jag passa på att önska alla läsare och bokintresserade en riktigt skön sommar. Själv ska jag ladda batterierna, fira födelsedag och återvända i augusti med större läs-och blogglust än vad jag har idag.

De recensionsexemplar som jag inte hunnit läsa eller skriva om ligger kvar och jag återkommer i höst. Förhoppningsvis kommer förlagen i fråga att vara lika intresserad av att skriver om dem till hösten som nu. Enligt min mening är litteratur ingen dagslända utan de här böckerna kommer att vara lika läsvärda om några månader liksom de är nu.

Känner jag mig själv rätt kommer jag att ha svårt att lämna bloggosfären helt. Mina favoritbloggar kommer jag att fortsätta att följa och kommentera under sommaruppehållet.

Vi ses i augusti igen!

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag önskar dig en riktigt avkopplande ledighet.

Anna sa...

Mysig sommar önskar jag dig!

Hermia Says sa...

Ha en jätteskön (läs)sommar!

Lena sa...

Ha en jättetrevlig sommar!

Hanneles bokparadis sa...

Precis! Böcker är inte färskvara...
Trevlig semester!

Petra Rhodin sa...

Blogglusten går i vågor, i alla fall här. Hoppas vi får höra mer från dig i höst. Trevlig sommar!

bloggbohemen sa...

Njut av ledighet och semester! Hoppas att du hittar blogglusten igen.