söndag 26 maj 2013

SÅLD - Seminariekort till bokmässan

Vi som var 2012 års bloggambassadörer för Bok- och biblioteksmässan fick varsitt presentkort till årets mässa som tack för hjälpen. Jag kommer inte att kunna åka till Bokmässan i höst och bjuder därför ut presentkortet till någon som har bättre nytta av det.

Presentkortet är inte personligt och gäller för seminariekort och inträde på Bokmässans fyra dagar. Bokmässan säljer kortet fram till 9 augusti för priset 2240 kronor, sedan kostar det 2400. Du kan få köpa det av mig för 1200 kronor.

Affären är i hamn. Jag hoppas köparen får några riktigt trevliga dagar på bokmässan och ser fram emot att läsa hennes rapportering därifrån.

2 kommentarer:

Anna sa...

Trist att du inte kommer på mässan :-( Jag hör av mig på mail.

Hanna på feministbiblioteket sa...

Jag är mycket intresserad! Men har du redan en köpare så är det kört antar jag :(