onsdag 21 augusti 2013

Nytt i brevlådan

De senaste dagarna har det ramlat in en del böcker från när och fjärran. Först vann jag ett exemplar av Monika Hääggs senaste roman Jag spelar min roll, se mera här. Sedan fyllde bloggen Hyllan år och delade generöst ut böcker från sin egen bokhylla. Jag hade turen att få en bok av den isländska författarinnan Yrsa Sigurdardottir, Den som gräver en grav.

Sist men inte minst har jag fått en förfrågan från det engelska The Random House Group om jag vill läsa uppföljaren till Rachel Joyces bestseller Harold Fry och hans osannolika pilgrimsfärd, se här. Såklart jag blev glad och smickrad. Mitt första internationella uppdrag! Den nya boken heter Perfect och klättrar genast upp till toppen av läslistan.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Lotta -hyllan sa...

Kul att boken kommit fram, hoppas du gillar den! :)