söndag 23 januari 2011

Min blogghörna

 Hannele och flera andra har visat upp sin blogghörna och då gör jag också detsamma. Min blogghörna finns i mitt arbetsrum/bibliotek, det rum i huset som jag trivs allra bäst i. Min k. make har byggt de inbyggda bokhyllorna åt mig och tillsammans har vi inrett biblioteket till ett riktigt mysrum. Här finns också min läshörna och plats för att scrappa på.
En liten kär sällskapsdam har jag ibland här när vovven sitter uppflugen på en mjuk dyna i fönstret och spanar efter katter och annat intressant som kan tänkas komma förbi.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag avundas dig dina inbyggda bokhyllor.... Vilket fint foto på din lilla hund- så söt. Jag känner igen spanandet....

mimmimarie sa...

Javisst är de fina, problemet är bara att jag redan vuxit ur dem. Mina böcker spiller över till andra rum också.

Metta Karlsson sa...

Jättesöt vovve!