fredag 14 februari 2014

1 000 inlägg på bloggen

Gårdagens inlägg om bristen av e-böcker på tyska blev inlägg nummer 1 000 inlägg på bloggen. Jag kommer inte att fira på något särskilt sätt, men nog är det i alla fall värt en markering. När jag började i blygsam skala för dryga tre år sedan trodde jag väl aldrig att jag skulle uppnå ett millenium av inlägg. Under sista halvåret har jag flera gånger känt för att sluta, men att uppnå siffran 1 000 har varit en sporre. Nu är jag framme. I have arrived. Vad framtiden för med sig kan jag inte sia om men tills vidare skriver jag vidare och är tacksam för varje bra bok som kommer min väg. Ett speciellt tack till alla bloggisar och andra som kommenterar och kommer med glada tillrop. Det är ni som gör mödan lite mera värd.

5 kommentarer:

Ugglanoboken sa...

Wow! 1000 inlägg för verkligen respekt med sig!

Anna sa...

Härligt! Hoppas på 1000 till:-)

Mrs Calloway sa...

fem frågor till dig (under förutsättning att du har lust med dem)

http://mrscalloway.blogspot.se/2014/02/fem-fragor.html

fortsätt göra inlägg!

Hanneles bokparadis sa...

Väldans!

Anonym sa...

Grattis (= bra jobbat) och så ser vi fram emot 1000 till :-)