onsdag 11 maj 2011

Trädgårdstidningar

Just nu ligger läsningen lite på is. Det är så vackert väder och så mycket som ska göras i trädgården och jag njuter i fulla drag.

Jag läser en del, bläddrar massor men tittar allra mest på bilderna. Så förförande bilder och vilka mängder av trädgårdstidningar finns det inte? Här är sju olika och flera finns det säkert. Jag byter och lånar med mina trädgårdsbekanta, habegäret växer och allt jag ser vill jag, glömmer att jag inte bor i odlingszon 1 eller ens 2 och mycket är ouppnåeligt för mig. Säkert är det en slags trädgårdsporr men who cares? Drömma är väl tillåtet!

3 kommentarer:

Anna sa...

Drömmen är vardagens näring, eller gödsel om det handlar om trädgårdsdrömmar kanske? Jag älskar att läsa trädgårdstidningar och alltid finns där en liten idé som slår rot...

Camilla sa...

Är det du som är min hemliga bokvän?

Camilla sa...

Då måste man få TACKA! det var en mysig bokpaket man fick! Den indiska teet och chokladen har man smakat! den "randiga" teet ska jag smaka imorgon! Kram