måndag 26 november 2012

Min nominering till bokbloggarnas litteraturpris

Bokbloggarnas litteraturpris delas ut för tredje gången i år, så här går det till:

Maila dina nomineringar till pjp@breakfastbookclub.se. För att en nominering ska vara giltig så ska boken vara utgiven på svenska under 2012. Skicka med författarens namn, titel och din e-postadress och vilken blogg du representerar. När du nominerar i år – blir du automatiskt med som jury nästa år. Årets jurymedlemmar kan självklart även vara med och nominera även i år. Deadline för nomineringar är 31 december 2012.

 
Jag har nöjt mig med att nominera en bok och det är Laurence Cossés Drömbokhandeln.

Tidigare vinnare har varit:
2010 Vyssan lull - Carin Gerhardsson
2011 Cirkeln - Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren



2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Drömbokhandeln gillade jag inte alls... mera som en mardröm för dem.

bloggbohemen sa...

Jag funderar fortfarande på vilken bok jag vill nominera. Svårt att välja!