måndag 20 augusti 2012

Bloggträff i Växjö

I gammal kär tradition (åtminstone sedan förra året) var vi några bokälskande bokbloggare som träffades i Växjö igår. Den här gången träffades vi på Condecco, där det blåste en svalkande bris på uteserveringen, för att prata böcker och bloggande. Bloggarna Böcker, Ylvas läsdagbok och Fru E hann avhandla bokmässan, e-bokläsare, kolla in vad vi läser just nu och byta böcker innan en femte bloggare, Du är inte klok barnboken, tillstötte.

Tack till alla som kom och gjorde dagen speciell, jag hoppas det blir en fortsättning nästa år. Med mig hem från bokbytet fick jag Marie Hermanssons Hembiträdet som jag snart hoppas kunna sätta tänderna i.

6 kommentarer:

Bokmoster sa...

Åh, så trevligt det ser ut :)

Hanneles bokparadis sa...

så kul att träffas!

Bokomaten sa...

Vad roligt ni verkade ha det! Jag var på väg upp, men fick hoppa av tåget halvvägs pga ett litet missöde... Polisens hittegodsavdelning ringde och berättade att de fått in min plånbok som jag inte ens hade märkt var borta.. Herregud, ja, det blev lite att stå i. Himla tråkigt, men hoppas på nästa år igen.

Ylva sa...

Visst är det en fin tradition som jag hoppas ska fortsätta.

Anna sa...

Så härligt det ser ut! Hembiträdet är, som ofta med Maries böcker, en härlig läsning!

Annica sa...

Åh så kul!
Måste se om jag hittar något liknande här i Göteborgs-trakten! Är ju så kul att träffas och prata böcker och lite annat. :D