måndag 1 augusti 2011

Strul med schemalagt inlägg

Jag tycker det känns väldigt osäkert att använda mig av möjligheten att schemalägga inlägg på blogger. Ibland så fungerar det utan bekymmer, oftast inte. Senast idag hade jag förberett ett inlägg som skulle publicerats i morse vid 7.30-tiden. Efter lunch var jag som hastigast inne på datorn på jobbet och fann att det inte var med. Loggade in på Blogger och visst fanns mitt inlägg där, men nu som utkast. Jag begriper inte vad det är för fel jag gör. Har någon annan råkat ut för samma sak?

3 kommentarer:

Anna sa...

Hej! jag har råkat ut för att om jag lägger ett inlägg som schemalagt och sedan skriver ytterligare ett och schemalägger det så ändras det första till utkast. Så är det nästan varje gång. Får gå dit och publicera igen, strul... Finns där någon som vet hur man ska kunna undvika sån't?

Böckerx3/Metta sa...

Oj, jag har inga problem med det på blogger, har dock råkat ut för det på WP. Skumt!

Lingonhjärta sa...

Konstigt! Jag har aldrig haft problem med blogger heller gällande schemalagda inlägg. Fast har du kollat så tidzonerna stämmer på datorn? Min dator ställer om sig ibland märker jag.