tisdag 20 december 2011

Tack till min hemlige bokvän


Julen kom tidigt i år i form av ett julpaket från min hemlige bokvän. Hon är inte så hemlig längre förresten. Det är Dom kallar henne Tess, en bokbloggsambassadörskollega från Småland liksom jag. Vi kommer förhoppningsvis att träffas live i Göteborg under nästa år så jag får tillfälle att tacka personligt också.

I paketet fanns:
Yvonne Hirdmans "Den röda grevinnan", en favoritbok från 2010 som jag längtat efter att få äga själv.
Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón.
Underbara röda teer med smak av jordgubb/vanilj och blåbärslunden som jag längtar efter att provsmaka.
Ett bokmärke med en design som jag inte sett förut, väldigt flott och bokmärken kan man aldrig få för många av.
Ett par underbara örhängen i form av en uggla. Mycket passande för en bokälskare och hur kunde du veta att ugglor tillhör mina favoritfåglar?
Till sist ett brev med ledtrådar som ledde mig fram till dig.

Än en gång tack!

1 kommentar:

Vicky sa...

Åh så mysigt paket!

Tack för att du lämnade en kommentar på bloggen. Nu är första matkassen beställd! Välkommen att kommentera fler inlägg under veckan :)