tisdag 11 oktober 2011

Tack till min hemlige bokvän

Ett stort tack till min hemliga bokvän som visar sig vara Hanna leker.
Hon har lyckats plocka ihop ett fantastiskt bokpaket skräddarsytt för mig och inte bara en utan två böcker! Paketet innehöll följande:
  • Prinsessan de Clèves av Madame Lafayette, en bok som stått på min önskelista länge.
  • Erik Axel Karlfeld - Ett urval av hans dikter
  • En påse med favoritnaturgodiset - Japanmix (det mesta är redan uppätet)
  • Te från Jämtland som ska avnjutas ikväll.
  • Två fina bokmärken, kan man någonsin få för många?
  • Ett fint kort gjort med inspiration av Elfriede Jelineks "Prinsessdramer", hitills okänd för mig, vari jag hittade ledtrådarna som ledde mig fram till Hanna leker.
Stort tack till min hemliga bokvän för ett jättefint och väl uttänkt paket.

2 kommentarer:

Hanna-Kristine sa...

Hej

Kul att läsa att du tyckte om ditt paket, jag hoppas att du kommer att tycka om böckerna. Samt att du får pricka av en till från din nobellista.

Fru E sa...

Åh vilket fint paket! Själv missade jag helt bokbytet den här gången. Helt klart en skojig grej!